علاوه بر این، افراد در وب سایتی که دوست دارند، در مقایسه با وب سایتی که درک نمی کنند، رفتار متفاوتی دارند. گوگل از این رفتار استفاده می کند و به کاربر سیگنال می دهد تا بفهمد مردم چگونه سایت شما را تجربه می کنند. وبسایتهای فوقالعاده باعث تبدیل بالاتری نیز میشوند. اگر مخاطبان شما وب سایت شما را دوست داشته باشند و درک کنند، مطمئناً شانس خرید محصولات شما یا بازگشت به وب سایت شما بسیار بیشتر است.
سئو زمانبر است
طراحی سایتی با زیرساخت مناسب و مطابق با استانداردهای روز دنیا اولین و مهمترین گام برای ورود به بازارهای
آژانس دیجیتال مارکتینگ است.
یک بک لینک خوب از ویژگی های زیادی برخوردار است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنم:
قدرت و کیفیت سایت لینک دهنده :
لینکهای دریافتی از صفحات خودتان (لینک سازی داخلی)
لینکهای دریافتی از بخشهای مختلف سایت (فوتر، سایدبار و …)
لینکهای دریافتی از انجمن ها
لینکهای نظرات (لینکهایی که از قسمت نظرات سایتها دریافت میکنیم)
نوع لینکهای دریافتی که No Follow یا Follow باشند
لینک گرفتن از طریق
آژانس دیجیتال مارکتینگ پست مهمان یا Guest blogging
و …
سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری میباشد و در نتیجه سایت خبری که به صورت استاندارد و اصولی طراحی شده باشد موفق خواهد بود.
گوگل برای رتبهبندی سایتها از الگوریتمهای مختلفی استفاده میکند. الگوریتمها و تکنولوژیهایی که بسیار مناسب عمل میکنند. همین الان یک عبارت در گوگل سرچ کنید. مثلا سرچ کنید "سئو سایت" ببینید در چند ثانیه، چند صفحه برایتان پیدا کرد؟ به
آژانس دیجیتال مارکتینگ این فکر کردهاید که نتایج بر چه اساسی چیده میشوند؟ چرا یک سایت رتبه بهتری در نتایج جستجو (SERP) دارد؟
گوگل تقریبا ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندی سایتها دارد. برخی از این فاکتورها ثابت شده هستند. تعدادی هم حدس و احتمال متخصصین. این را فراموش نکنید که برای رتبه بالا در گوگل فقط روی یک موضوع تمرکز نکنید. یعنی این درست نیست که فقط بک لینک بگیریم اما تولید محتوای درستی نداشته باشیم. رتبهبندی سایتها از ترکیب این ۲۰۰ پارامتر ایجاد شده و رعایت هر کدام در موفقیت سایت ضروری است. من فاکتورهای گوگل را به چند دسته تقسیم میکنم.
تا حال
ا به این فکر کردهاید که چرا گوگل در یک کلمه کلیدی یکسان، سایتی را در رتبه اول نتایج و یک سایت دیگر را در رتبه مثلا ۱۵ام قرار میدهد؟ به کمک همین پارامترها که تعدادشان هم کم نیست، سایت مورد نظر بررسی شده و در لیست
آژانس دیجیتال مارکتینگ نتایج به ترتیب نشان داده میشود.
هدف سایت خبری
گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاعرسانی به افراد، چگونگی نمایش اخبار و نحوه آرشیو اخبار اصلیترین هدف سایت خبری بشمار میآید.
همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانونشکنی نکنید. تمرکز اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی کاملا طبیعی
dg ding بر روی سایت خود متمرکز شده و سعی کنید بهترین چیزهایی را که میتوانید در سایت خلق کنید که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.
سئو کلاه خاکستری
سئو خارجی یا Off Page SEO یک بخش مهم از دنیای سئو است. قبلا با سئو داخلی یا On Page Seo آشنا شدیم و پارامترهای مربوط به سئو داخلی را بررسی کردیم. در این مطلب میخواهم به مفهوم Off Page Seo بپردازیم و ببینیم از نظر گوگل یا سایر موتور جستجوها چه فاکتورهایی مربوط به Off Page Seo هستند و در رتبهبندی تاثیر میگذارند.
سئو خارجی چیست؟