استراتژی کلمات کلیدی چیست ؟

서해패키징 시스템즈
The Best Partner of Your Business

استراتژی کلمات کلیدی چیست ؟

Nannette 0 3 09.05 05:16
در طول سال‌ها (گاهی اوقات حتی ماه‌ها!)، اتفاقات زیادی می‌تواند در دنیای آنلاین باعث ایجاد تغییر ناگهانی شود. ممکن است زبان کاربران شما تغییر dg ding کرده باشد، یا رقیب جدیدی در حال تصاحب سهم بازار باشد. استراتژی کلمه کلیدی شما باید این موارد را در نظر بگیرد. بنابراین، به طور مرتب استراتژی کلمه کلیدی خود را مجدداً ارزیابی کنید و در صورت لزوم آنها را دوباره آنالیز و تنظیم کنید!

بعد از اینکه منحصر به فرد بودن خود را مشخص کردید، وقت آن است که به هدف جستجو نگاه کنید . هدف جستجو دلیل پشت جستجوی افراد و کلیک روی سایت شما است.

با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، باید بینش خوبی در مورد کلماتی که مردم برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند به کار می برند، بدست آورید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که محتوایی که می نویسید (و اینکه مخاطبان شما به آن علاقه دارند) با هدف جستجوی کاربران و زبانی که استفاده می کنند مطابقت دارد.
به رقبایتان توجه کنید

استراتژی لینک سازی شما باید بصورت یک فعالیت بازاریابی عادی چیده شده باشد و نه مانند یک ترفند کسب اعتبار. به یاد داشته باشید که هدف از ساخت لینک ایجاد کردن مسیری است که مخاطبانتان را به سایت شما برساند چون در نهایت آنها آژانس دیجیتال مارکتینگ افرادی هستند که پست های شما را می خوانند، در خبرنامه شما مشترک می شوند یا محصولات شما را می خرند که همین موضوع در نهایت باعث رونق مدل کسب و کار شما می شود.

چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

سئوکار کلاه خاکستری همه چیز را فدای موتور جستجو نمی‌کند. اگر اینطور شد یک سئوکار کلاه سیاه است. سئوکار کلاه خاکستری ممکن است توسط موتور جستجو جریمه شود. این روش کمی ریسک دارد اما به خطرناکی و زشتی روش‌های سئو کلاه سیاه نیست.
به نظر شخصی من مقالات خوبی درباره سئو کلاه خا‌کستری در وب وجود ندارد. این سبک آنقدرها هم که دوستان می‌نویسند بد نیست. یک مثال شاید بهتر منظورم را برساند. در قوانین راهنمایی و رانندگی سبقت از راست آژانس دیجیتال مارکتینگ ممنوع بوده و جریمه دارد. موافقید؟ اما فرض کنید در یک جاده خلوت پشت یک ماشین سنگین گیر کرده‌اید و مجبورید از راست سبقت بگیرید. این کار شما را حسابی جلو انداخته و سریع‌تر به مقصد می‌رسید. حاضر هستید سبقت بگیرید؟
متوجه شدید منظورم چیست. این متد از سئو که گاهی اشتباه تعریف می‌شود آنقدرها هم خطرناک نیست. شاید باور نکنید اما عده زیادی بدون اینکه بدانند از تکنیک‌های کلاه خاکستری استفاده می‌کنند و خودشان هم دقیق نمی‌دانند این روش‌ها بر خلاف قوانین گوگل است. مثل لینک سازی. چون از نظر گوگل لینکها باید کسب شوند نه اینکه ساخته شوند.
روشهای سئو کلاه سیاه به شدت برای سایت مضر بوده و آخر سر چیزی جز افت ترافیک و پنالتی به بار نمی‌آورند. اما در روش کلاه خاکستری هدف رشد سریع سایت نیست. فقط سعی می‌شود میان‌برهایی زد شود تا زودتر به نتایج بالاتر رسید.
مثلا رپورتاژ آگهی یک تکنیک کلاه خاکستری است. یا خرید لینک برای سایت هم یک روش کلاه خاکستری در سئو است. اگر گوگل متوجه این کارها شود سایت مورد نظر را جریمه می‌کند. اما اگر تکینک‌ها به درستی اجرا شوند سایت رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.
درباره سئو همیشه بحث‌های متناقض وجود داشته است. چه در ایران و چه خارج از ایران. من باور دارم در سئو کلاه خاکستری اگر افراطی انجام نشود و کاربر هم فراموش نشود می‌توان نتایج خوبی گرفت. اگر غیراز این باشد به جرگه جامعه سیاه سئو پیوسته‌ایم.
اکیدا تکنیک‌های سئو کلاه سیاه را رد می‌کنم. اما استفاده از روش‌های کلاه خاکستری تا وقتی که کاربر و موتور جستجو را آزار ندهند قابل قبول آژانس دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ هستند.

Comments